Slingor =)

Nu har jag precis slingat håret så förhoppningsvis blir det fint!

Dagen har spenderats genom att slappa, jag har varit så himla seg så det finns inte! I förrgår var jag i stan med Micaela, vi hade det trevligt på Espresso House! Igår var det stan med mina småsystrar. Det blev lite fika då också - på Fribergs!

Imorgon ska jag och Elin träffa pappa och på fredag bär det av till Åhus för att kolla på beach-handboll! Hoppas av hela mitt hjärta att det blir fint väder så jag kan sola samtidigt som jag tittar på matcherna! Efter det, på söndag, blir det en runda inom Småland för att hälsa på farfar fram till tisdag. På tisdag blir det en sväng inom några vänner till mamma och Hans sedan kanske kolla läget i stan med Elin. På torsdag är det Rix FM-festivalen (NÅGON SOM VILL SPENDERA SIN KVÄLL MED MIG???) och Lollo kommer förbi Halmstad igen!


Det var en hel del, ha det superduperbra, ska förhoppningsvis blogga imorgon kväll också!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0