Patrik Ekwall

Då är helgen nästan slut och imorgon är det dags för jobb igen. Ska jobba två veckor till, sedan är jag ledig två veckor innan skolan börjar igen.

Gårdagen spenderades i stan med Elin och Lina. Jag handlade en del nödvändigheter. Vid ett träffade vi pappa och tog en fika innan det bar av hemåt. På kvällen var jag, mina småsystrar och Hans på fotboll - HBK-Trelleborg. Tråkigt nog blev det ingen vinst, ställningen blev 0-0.

Idag har jag och familjen varit i Båstad. Vi brukar åka dit på somrarna och bada, men jag och Elin tog först en runda in till själva "civilisationen", alltså där affärerna finns. Det var jättemysigt och jag fick köpt ett par rutiga ballerina-skor! När vi sedan kom tillbaka till poolerna såg vi Patrik Ekwall där (ni vet han som jobbar på TV4-sporten och har varit med i Let's Dance).

  

Nu längtar jag till den 16 augusti (ska till Malmö), till den 30 augusti (till Göteborg), den 31 augusti (jag fyller år!) och den 26 september (Malmö).

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0