Ont

Idag har jag varit allmänt sur, blir alltid det när min psoriasis slår till. Idag var det dessutom det värsta på länge! Men för att inte deppa ner alla så ska jag försöka hålla detta inlägget positivt!

Syster Louise kom på besök idag från Malmö. Hon hade inget att göra så hon tog tåget hit - alltid lika trevligt! Annars idag skulle jag åkt till stranden, men jag hade inte varit rolig att ha där på grund av mitt humör så jag stannade hemma.

Kollade lite på matchen mellan HBK och Kalmar FF idag på TV4, det såg ju riktigt bra ut fram till 90:e minuten då det blev Kalmar kvitterade och matchen slutade oavgjort. Har i alla fall bestämt med Elin att vi ska gå på HBK-Helsingborg den 11:e augusti (det betyder Henke Larsson!). Jag hoppas också jag får träffa underbaringarna från SPL07B snart också, saknar er!

En sak jag inte får glömma: Jag övningskörde idag, på VÄG! Det var skitkul faktiskt, men jag råkade starta bilen i trean!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0