Jobb

Igår var vi hos några vänner till familjen. Det var ganska trevligt, fick frågan om jag vill jobba ons, tors och fre denna veckan och det ville jag. Lite pengar tackar man ju inte nej till. Så det var bara att ställa klockan på sex och ta sju-bussen för att jobba. Trött som f*n var jag men det gick över!

Annars idag blir det inte mycket gjort - är jättetrött! Och innan jag glömmer skriva det - min mobil är sönder och jag kommer vara utan telefon till slutet av augusti. Ni kan alltså inte ringa eller sms:a - maila, skriv på bilddagboken eller här istället!

Kollade lite på YouTube och hittade en skitcool liten tjej som dansar asbra!!!

 

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0