I didn't know I could fly until now

För ungefär HUNDRA år sedan, nej men i alla fall några månader, beställde jag ett par jeans (det var halva priset genom Veckorevyn). De har fortfarande inte kommit för att det var jättemånga som beställde så de har varit slut. Idag fick jag i alla fall en liten "tröstpresent" - en oversize-tröja som faktiskt var ganska fint. På den står det samma som i överskriften på detta inlägget!

Idag har jag hjälp syster Lina att baka bullar. Hon ville jättegärna göra det och det hela slutade med att hon övergav mig för en kompis och jag fick avsluta bakandet. Suck! Vi var också en sväng hos farmor och farfar - det hände väl inte jättemycket men ibland är det skönt att komma hemifrån.

Imorgon däremot händer det desto mer! Först inom optikern och kolla synen för jag ska köpa nya glasögon - det blir båda paren jag la in bilder på för ett tag sedan! Sedan på kvällen blir det HBK!!! De spelar mot Hammarby och I'm going to be there! Elin fixade gratisbiljetter på sin skola så jag får låtsas gå i nian imorgon! Wish me luck! Hoppas bara det blir fint väder!


XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: sarah

jag ska också på hbk ikväll! ;) kanske ses?

2008-07-02 @ 17:20:28
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0