HBK

Var som jag tidigare berättat på HBK-matchen mot Hammarby igår. Det var riktigt kul - HBK spelade skitbra och gjorde mål ganska snabbt! MEN i 70:e minuten blev vår egen målgörare Anselmo utvisad. Han sparkade en hammarbyare på benet - jäkligt onödigt. I och för sig vet man ju inte vad som hände innan, men det är i alla fall onödigt!

Igår vid ett var jag på synundersökning - så jag får mina nya brillor om en vecka ungefär! Då kanske jag börjar använda dem mer! Efter det skulle mamma handla så jag, Elin och Lina gick inom Hello och köpte glass! Sarah - ni har sjuuuuukt god glass, så det kommer jag nog äta fler gånger!


Idag ska jag hem till kusin en liten stund och sedan ska jag sooola!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: sarah

i knooooooow =) kom dit när jag är där så får du extra stora kulor ;) haaha

2008-07-03 @ 19:07:12
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0