Äntligen hemma!

Då är jag äntligen hemma efter en runda i Åhus och i Mönsterås. Åhus var sjukt tråkigt, syrran spelande beach-handboll och eftersom jag inte är intresserad av handboll var det inte så kul. Hade det bara varit fint väder kunde man ju solat, men nej - regnet öste ner! Dessutom började inte Åhusdagarna så bra - det första jag möts av är "Chippen skars blodig i Båstad" på Expressens löpsedel. Även om jag vet att tidningarna alltid överdriver var jag ju tvungen att köpa den - men det var ingen fara med honom!

Jag var i Åhus fredag till söndag och åkte sedan vidare till min farfar i Mösterås. Det var trevligt, han berättar alltid en massa intressanta saker från sin barndom (älskar det). Fick också titta på en massa gamla kort. Innan vi åkte hem idag kollade vi till min och Elins stuga - måste börja fundera lite på vad som behöver renoveras, målas osv.

Nu är jag äntligen hemma igen och det är riktigt skönt! Bilder kommer senare men nu ska jag ta igen allt jag missat under helgen! Måste bland annat läsa lite kändisnyheter till min andra blogg - Life of Celebrities!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

jag bodde (bor faktiskt då jag både ær skriven och har mestadelen av alla saker kvar hemma) i Søndrum. Underbart. Bott dær længe???



DNA... de har vi inte i halmstad væl? eller har vi fått de. så mycket som har kommit sen jag stack... får se mig om i Oslo ja...=)

2008-07-15 @ 15:21:38
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Sojung

sv: hehe ja han är ett riktigt charmtroll:)

2008-07-15 @ 16:14:12
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0