Två dagar kvar!

Det är bara två dagar kvar till min favoritdag på året - JULAFTON!

Igår var jag en runda på Eurostop, köpte ett mörklila nagellack och fikade i min ensamhet på Espresso House. Kollade lite på VMA-reprisen när jag kom hem.

På kvällen beställde jag foton som jag har tänkt göra i typ två år.

Idag ska jag in till stan en liten stund för att träffa pappa nu innan jul. Orkar inte det sen nämligen! Ikväll kommer världens snyggaste hem - my sis Lollo! Då ska vi göra en massa julgodis, vi får väl se om jag kan smygäta lite (det är väldigt svårt hemma hos mig)!

  

Hoppas ni har fått julstämnng än för det har jag!

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: johanna

MICHAELA !! skolkatalogen har kommit :D:D du vet vad som ska göras, haha ;)

2008-12-22 @ 17:15:14
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0