Städa, plugga, och trååååka!

Helgen har varit helt okej, igår var det öppet hus på Sannarp. Jag var där och guidade otrevliga -93:or och deras otrevliga föräldrar. Men det fanns godis!!!

Efter det stack jag och syster-yster hem till vår lilla sockerbombskusin - Eric. Han är det sötaste som finns, bara så ni vet!

Idag har jag varit i kyrkan. Elin konfirmerar sig så jag hängde med henne dit. Och jag kom på att jag är lite troende... Inte extremt men jag tror lite på Gud.

Annars idag har jag städat och pluggat. Jag har skrivit på ledarskapsfördjupningen, äntligen har jag kommit igång med det!

Jag hoppas att ingen i hela Sverige missade Britney Spears-dokumentären igår. Om ni vill veta var jag tyckte så gå in på min andra blogg, där skrev jag ett ganska långt inlägg om den! En liten hint är att jag ÄLSKADE den!!!

Innan jag ska lägga mig och läsa Brittans mammas bok så ska jag berätta en ganska rolig sak som hände i fredags på vår rättskunskap. Jag, Sarah, Johanna och Casandra sitter och lyssnar på musik (någon R&B-låt som Sarah inte tycker om). Hon frågar då vår lärare som är 50+ om hon tycker det är bra. Läraren börjar då dansa till musiken och säger att hon var på en Destiny's Child konsert för några år sedan. Hon säger också att hon gillar Jumpin' Jumpin' med dem. Haha, där fick Sarah. När hon för en gångs skull trodde att någon skulle vara på hennes sida när det gäller musik så fick hon henne emot sig ändå!

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0