Sorglig, skitdålig och jättebra dag!

God kväll kära läsare! Min dag har varit sorglig, skitdålig och jättebra!

Vi börjar med det sorgliga:
- Idag var det sista danslektionen med Laila.
- Idag var det sista danslektionen på terminen med Anna.



Det skitdåliga:
- Jag glömde skivan som jag skulle låna av Laila så jag fick cykla ner till skolan och hämta den.
- Jag satt i 40 minuter och pratade med någon snubbe på Dell, så att de ska kunna laga våra datorer. Fick då reda på att de kommer hämta både min och Elins dator, antagligen bara några dagar innan jul så vi kommer inte få dem förrän efter julhelgen.
- Jag upptäcker till min stora fasa att det bara finns information om Beyoncés Stockholm-konsert på Ticnet.se.


Det jättebra:
- Jag hade danslektion med Laila.
- Jag får reda på, efter att Elin har suttit i telefonkö i 25 minuter hos Ticnet, att biljetterna till Beyoncés Göteborg-konsert också släpps på torsdag.
- Jag hade dansuppvisning/öppen lektion med min dansgrupp och med Anna såklart! Skrev till henne på Facebook och fick ett gulligt meddelande tillbaka.


Bild från
uppvisningen i våras

Hoppas att er dag har varit lite mer jämnbra än min, även om det bra var så bra att det tog över det dåliga!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0