Pepparkakor!

Idag har det varit pepparkaksbak så det stänkte om det, fast jag åt mest. Annars har jag verkligen inte gjort någon nytta idag... Skulle städat lite och julpyntat men jag orkade inte!

Igår såg jag på Beyoncés live-DVD för typ tusonde gången, den är såååå bra! Jag var också med min family och handlade på grund av att jag inte har något liv! Läste också en urgullig sak - Nicole Scherzinger vill ha "beautiful little angel babies" i framtiden! Hur sött låter inte det??

Imorgon har jag dansuppvisning och likaså på onsdag (då är det en vecka till julafton). Det ska bli roooooligt! Och på torsdag är det skolavslutning!!!!!!

Jag behöver lite hjälp från er som läser allt intressant jag skriver - jag behöver en plan fram till på onsdag hur jag ska få min mamma att bestämma sig om hon vill följa med på Beyoncéskonsert. Biljetterna släpps nämligen då och jag är väldigt orolig att de ska ta slut så jag vill beställa dem så snabbt som möjligt!!!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0