JULLOV!

Nu har lilla jag jullov fram till den 8 januari!

Min dag började med att jag vaknade astidigt och kunde inte somna om. Exakt klockan nio beställde vi biljetter till BEYONCÉS konsert!!!!!!!!!!!


När vi kom till skolan blev jag nästan direkt irriterad på en speciell person - hur jävla falsk får man vara??? Tillsammans med min underbara klass och vår mentor fikade vi med glögg, pepparkakor och bravo-juice! Det var mysigt!

Sen var det uppträdande i Galaxen och det var ungefär lika dåligt som vanligt. Typ två personer av åtta kunde sjunga!

När vi officiellt hade jullov skulle vi in till Blue Thai för att äta. Men eftersom först bussen och sedan taxin vi beställde var sena så kom vi sent till restaurangen och vårt bokade bord hade tagits ifrån oss! Vi gick till typ fem andra thaiställen innan vi till slut hittade lediga platser!


Bild från igår,
bara för att jag redan saknar det!

Nu tror jag att jag håller på att bli sjuk - innan satt jag i soffan med två filtar och frös, nu sitter jag med stickade knästrumpor, tjock kofta, vantar och halsduk och fryser! FYYY!!!

Ha ett superduperkul jullov!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0