Julen är nära...

För varje sekund som går känner jag hur nära julen kommer - längtar som bara den!

Min storasyster kom nyss hem och vi har precis ätit. När vi sitter vid bordet har vi mammas iPod i högtalarna och When I Grow Up med Pussycat Dolls börjar spelas. Snacka om att jag blev chockad!!! Först trodde jag inte att det var hennes och sedan trodde jag att hon hade lagt in den av misstag men icke sa Nicke! Hon har den för att hon vill ha "blandad musik, inte samma hela tiden för det är tråkigt". Min familj blir bara konstigare och konstigare!!!

Och just det, skolkatalogen kom idag men den man mest ville se var ju såklart inte med! Det var lite tråkigt, eller hur Johanna! =(

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vet, visste att han inte skulle va med :/ , dumma, dumma ! :( :(

2008-12-23 @ 01:21:11
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/
Postat av: Anja

han va visst med michaela :p

handel tror jag, men i 1an. såg honom flera gånger xd

2008-12-23 @ 09:28:42
Postat av: saaaaaarrah

damn din mamma är mkt coolare än mig, jag har ingen aning vilken låt det är! =O hahaha <3

2008-12-23 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0