Jag har inget liv...

... så därför gör jag detta, som jag snodde av Malin!

1. När gick du upp idag?
Jag vaknade 5:40 men gick upp vid 7:00

2. Diamanter eller pärlor?
Båda

3. Senaste filmen du såg på bio?
High School Musical 3, haha!

4. Favorit-TV- program?
Gossip Girl, Vänner, One Tree Hill, Desperate Housewives, Ugly Betty, Top Model & Grey's Anatomy

5. Vad åt du till frukost?
Två mackor och té

6. Vad är ditt andranamn?
Sophie

7. Din favoritmat?
Lasagne, asiatiskt (speciellt sushi!)

8. Vilken mat gillar du inte?
Bruna bönor

9. Favoritchips?
Äter inte chips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Beyoncé - I Am... Sasha Fierce
Pussycat Dolls - Doll Domination
Och alltid Beyoncé - Dangerously in Love

11. Vilken bil kör du?
En Toyota men bara när jag övningskör

12. Favoritmacka?
Tonfiskbaguett från Hello!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Okänsliga, osympatiska, oempatiska, egotrippade och avundsjuka personer

14. Vilka är dina favoritkläder?
Gillar inte kläder (det lät kinky) utan avgudar skor!!!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Australien och Miami

16. Favoritklädmärke?
Inte för att jag har råd - men Chanel & Betysey Johnson

17. Var vill du dra dig tillbaka?
På Hawaii

18. Favorittid på dagen?
10:00 eller 13:00, resten av dagen är jag trött!

19. Var är du född?
På Halmstad BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
Inget

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Inget xD

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
JAG SKA PÅ BEYONCÉS KONSERT DEN 11 MAJ!!!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Ehm?? Jobba med hästar eller delfiner

27. Bästa barndomsminnet?
Kommer inte på något speciellt

28. Varit i Afrika?
Nej men vill!

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

30. Varit med om en bilolycka?
Tror inte det

31. Favoritdag i veckan?
Det har varit måndag (då har jag haft både Laila och Anna i dans) men nu är det nog lördag

32. Favoritrestaurant?
Red Tower i Alanya

33. Favoritblommor?
Vita liljor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Äter inte snabbmat så ofta, men det finne ett ställe i Göteborg som heter Slimfood

35. Äger du en cykel?
Ja men använder mammas

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Överallt där det finns gorgeous skor!!!!!

37. Läggdags?
Mellan 22:00 och 23:00 när det är skola, annars olika

38. Vad lyssnar du till just nu?
På Spåret, mamma och Hans ser på det

39. Favorit färg
Alla, beror på tillfället

40. Hur många tatueringar har du?
Inga


Kommentarer
Postat av: johanna

vrf gick du upp så tidigt :O xD

2008-12-20 @ 00:21:51
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/
Postat av: sarrrah

ååh tonfislbaguett på hello, jag är stolt över dig! =)

2008-12-20 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0