Imorgon är det dans!

Dagen började av att jag väcktes av en jordbävning. Har aldrig varit med om det innan och trodde först det var storm eller något. Men när jag hörde att mina parfymflaskor stod och skakade blev jag lite fundersam. Dessutom såg jag sen att det var helt vindstilla ute. Men då har man varit med om det också, lite spännande var det allt!

Skolan var ganska lugn idag - spel på svenskan, gå igenom prov på matten och engelskan och prata på spanskan.. Sorgligt idag var att säga hejdå till Miriam som ska gå på mammaledighet direkt efter lovet. Hon är verkligen en skitbra lärare så det ska bli tråkigt att hon ska sluta, även om det är kul att hon ska få en liten bebis!

Idag blev det bestämt - jag ska på Beyoncés Göteborgs-konsert!!!

Imorgon är det dansuppvisningar i Galaxen på Sannarp mellan 11 och 13. Kom och kolla om ni vill!

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0