HJÄLP!!!!!

Idag var Laila tillbaka på dansen!!! Lektionen var sjuuukt rolig, när Laila hade betygssamtal körde vi lite egna grejer. Bland annat salsa, disco, tangon och den gamla dansen (street/jazz).

Annars var skolan tråkig, den påminner mig bara om att jag har jättemycket att göra!

Att bero på mycket att göra - skolan verkar inte tro att vi har något liv, eller de vill inte att vi ska ha det. Jag har denna veckan:
- Engelskaprov
- Spanskaprov
- Matteprov
- Ledarskapsinlämning
- Rättskunskapsredovisning

Hur ska jag hinna göra och lära mig allt? Känner ju inte alls nån press, nejdå!

Jaja, jag har i alla fall fått dansa två gånger idag, hade dansklass med Anna på kvällen och det var roligt! Näst sista gången dock. =(

Imorgon är det en lång dag med tråkiga lektioner, vi får se om jag överlever!

XOXO Michaela


Kommentarer
Postat av: caroline

vad sa laila till dig? (: sa hon några betyg? <3

2008-12-09 @ 09:28:34
URL: http://carolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0