=(

Idag hade jag inga lektioner, bara dansuppvisningar! Vi samlades halv tio för att repetera och sedan körde vi två föreställningar.

Lailas 6-åriga dotter Lilly var med och hon är übersöt!!! Hon har attityd den tjejen kan jag säga!

Uppvisningarna gick jättebra, jag gjorde inga missar tror jag! Efter alla danserna sjöng Laila för oss eftersom hon hade lovat oss det! Det ska bli jättetråkigt att inte ha henne mer, hon är världens bästa!!! Jag började nästan gråta när vi sa hejdå till henne och till alla i dansen, det kändes som att vi skulle sluta på Sannarp för alltid! =(

Imorgon är det skolavslutning och efter det ska vår underbara klass äta lunch på Blue Thai!

Lite bilder från dagen:

     

  

Hoppas er dag har varit lika underbar som min,

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: thailandbruden

buhuuuu, fyfan foer er! gad, vad snygga ni vaaaaar och juag ville ockso vara med :(:(:( men hoppas fan att ni dansade foer mig ockso! haha. pusssssss

2008-12-18 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0