Choklad, kanel, glögg och kola!

Nu är jag nästan klar med allt julgodis. Vi började redan igår kväll och fortsatte idag, jag har bara mina glöggtryfflar kvar!

Vet ni vad jag gör nu, jag sitter och lyssnar på Rix FM!!! Det var typ hundra år sedan sist. Väntar på att mn storasyster ska komma hem igen, hon är hos mormor och morfar så det kommer nog ta ett tag. Vi satt och skrattade sjukt mycket innan, vi pratade bland annat om Bonde söker fru-Fredrik. Det är vår humor, haha!!

Nu ska jag fixa lite saker, have a nice day!

XOXO Michaela

Förresten - såg att vackra Anja har läst min blogg! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har blivit sån svenne!

2008-12-23 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0