Britney Spears!

(Jag har lagt upp detta inlägget innan, men det funkade inte... I alla fall, detta är från i tisdags!)

Hej hopp i lingonskogen! Min dag har varit bra, förutom att jag försov mig i morse!

I skolan hade vi vanliga ämnen men vi var också på en matteföreläsning. De var väl helt okej, en av föreläsarna var jättelik Dan i Gossip Girl!!!

Efter skolan träffade jag min lilla kusinvitamin Eric som hunnit bli 8 månader. Har inte träffat honom på länge men nu hade han fått två tänder och pratade nästan!

När jag kom hem väntade ett paket till mig från Sony BMG. Skrev om det för cirka två veckor sedan, så för er som är intresserade - jag fick Britney Spears nya skiva, Cirkus, och en tröja dör det står I <3 Britney!

  

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: johanna

åå vill ha både tröjan och skivan !! :D riktigt najjjs

2008-12-04 @ 19:03:41
URL: http://uknowyouloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0