Vaniljdofter är det bästa som finns!

Nu har jag precis blivit klar med matlagning, diskning, städning och jag har till och med skruvat upp min telefon! Och som grädde på moset (pricken över i:et, spiken i kistan osv) har jag tänt ELVA vaniljljus i mitt rum! Så när fotbollen börjar om en halvtimme ska jag bara mysa och njuta av Chippen!


I eftermiddags kollade jag lite på OS, bland annat på Usain Bolt som slog världsrekord på 200 meter. Han är ju helt otrolig - för ett par dagar sedan tog han också världsrekord på 100 meter (och då joggade han i mål och hans ena skosnöre hade knutits upp).


Såg nyss en kommentar som Sarah skrivit - våra scheman för höstterminen har (ungefär ett sekel efter alla andras) lagts ut på internet och det ser nästan helt perfekt ut! Så det blev en perfekt avslutning på en helt okej dag!


XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0