Ta-hand-om-sig-själv-dag

Idag har det blivit en riktig "ta-hand-om-sig-själv-dag" för min del. Tog en lååååång dusch, rakade allt som behövde rakas. Efter det smörjde jag in hela mig nooooga och sedan kollade jag på Making the band (hittade avsnittet!!!) samtidigt som jag målade naglarna. Sist men defenitivt inte minst fönade jag håret!

Dessutom spelades OS-finalen i fotboll på damernas sida idag, Brasilien mot USA. Tyvärr vann USA med 1-0 i förlägningen och det var tråkigt att se mitt favoritlag förlora. Det värsta var nog att några blev så ledsna - de grät, grät och grät. Men grattis till USA i alla fall.

Imorgon ska jag träffa mina babies igen på grund av att skolan börjar. Har saknat dem riktigt mycket, särskilt senaste veckan. Det värsta med att skolan börjar är dock att jag och mina spanskakompisar ska ha Ulla igen! Men vi har ju varandra som tur är!

Måste bara passa på att rekommendera gruppen Danity Kane - älskar deras musik, särskilt senaste skivan. Sök på dem på YouTube, lägger upp senaste singeln med Missy Elliot!

 

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: sarah

Tack å lov att vi har varandra ;)

2008-08-22 @ 19:01:53
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0