SPL07B

Min extremt underbara klass har startat en blogg http://splnollsjub.blogg.se/. Den är verkligen helt fantastisk så kolla genast in den!

Idag var det skolfotodags i skolan (temat var att vi inte hade något tema och texten blev "Vi är för snygga för ett tema"). Vi fick alltså vara på skolan 09:05 när vi egentligen började 13:05. Hålan spenderade jag och Sarah i stan (vi stötte på snyggaste spelaren i HBK, Marcus Olsson - my love), träffade på Carro, Josefin, Jimmy och Kristoffer! Det blev  lite grejer inköpta för min del - tre mappar, en tröja och ett par jeans (som kostade 1400 kronor från början men jag köpte dem för 300!).

Sedan var det matte och sist idrott - lite olika former av fotboll. Skitroligt faktiskt!

Nu är det dags för mig att ta en snabbdusch och sedan kolla på Paradise Hotel.

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0