Skolan

Idag var det första dagen i skolan, också den dagen på terminen som det är lättast att vakna på för mig. Sedan går det bara utför, jag blir tröttare och tröttare för varje morgon som går. Eftersom jag går på Sannarpsgymnasiet så börjar vi med lektioner nästan direkt. Till exempel Sture och John Bauer har "lära-känna-varandra-grejer" och lite soft de första dagarna, men inte vi inte! Dagens lektioner var Ledarskap och Rättskunskap. Vi gjorde inte så mycket, men ämnena verkar intressanta! Dessutom kommer denna terminen bli en riktigt träningstermin för mig (tränar ju inte direkt ofta) - det blir dans två gånger i veckan i skolan, en på måndagkvällar och på det också idrott i skolan (snabbt uträknat cirka 6 timmar)!

Det var superkul att träffa alla underbaringar igen (Johannas nyslingade hår var jääääättefint!) och kul med två nya personer i klassen.

Ikväll blir det Paradise Hotel för min del och sedan säkert mer TV.

Förresten Sarah! Jag har uppdaterat min andra blogg (lifeofcelebrities.blogg.se) jättemycket idag. Särskilt inlägget om MTV's gala tog skitlång tid!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0