Seeeeeg dag!

Vaknade vid elva idag och sedan dess har jag inte gjort någonting i princip. Jag har ätit, suttit vid datorn och sovit. När man vaknar sent blir det ju ingen reda med mat - så frukosten åt jag vid halv tolv, lunchen vid fyra och middagen (tårta) åt jag vid sju. Däremellan hann jag sova två timmar! Det ska bli intressant att se om jag kan somna senare.

Det ska verkligen bli skönt att vara ledig imorgon, hade inte pallat jobba när jag är så här trött! Men en sorglig tanke slog mig tidigare - vad ska jag nu göra på dagarna? Visst, det är bara två veckor innan skolan börjar, men nu är jag ju van vid att ha folk att prata med och skratta med hela dagarna. Jag får väl hälsa på senare i år om jag skanar dem för mycket, haha!

Nu ska jag väl fortsätta se om jag kan hitta något intressant på datorn, annars blir det läsning - Åse av Denise Rudberg (som för övrigt är väääääärldens bästa författare!!!). Jag har tidigare läst O.S.A, Jenny S, Matilde och Vänninnan av henne också, har bara Storlek 37 kvar! Böckerna handlar om den svenska överklassen så om man gillar lyx, glamour och intriger så ska ni börja läsa böckerna genast!


XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: sarah

jag kände precis lika dant med jobbet, vad ska man hitta på nu lixom? =) heheeh! Men du, eftersom du är en smart flicka behöver jag lite hjälp av dig med bloggen och med nerladdningsprogrammet duevt:) annars kan vi kasnke fixa det när skolan börjar. saknar dig! <3

2008-08-10 @ 21:20:30
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0