Ny layout!

Har precis lagt lagt ut en ny layout, hoppas ni gillar den! Som några av er säkert har märkt så spelas det en låt varje gång ni går in på bloggen. Det är Danity Kane med Damaged.

Igår blev det en lugn dag för mig, var och handlade lite snabbt bara. Annars gjorde jag inte mycket alls!

Idag ska jag också ta det lugnt - krypa ner i min säng om en stund. Tog fram mitt duntäcke igår - så himla mysigt. Problemet var bara att det var ganska varmt i mitt rum, men det löste jag genom att öppna fönstret! Ska se på ett gammalt avsnitt av Making the Band senare (klockan 16:00 på MTV för er som vill se!).

Ha en trevlig söndag (är inte söndagar tråkiga förresten?)!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0