Kräftskivan

Som jag tidigare skrivit var det kräftskiva här hemma igår med Hans jobb. Det var riktigt trevligt och roligt! Synd bara att jag inte får träffa alla roliga människor nu, eftersom jag inte ska jobba mer. Det blev lite lekar - det är så jäkla kul att se folk som inte är helt spiknyktra försöka samarbeta utan att se något och inte heller pratam skrattade så jag höll på att dö!!! Under kvällen blev det mat - inga kräftor för mig, orkar inte skala dem - tårta, champagne och lite annat smått och gott!

Skulle egentligen träffat Kristi och Hanna idag, men på grund av det pissiga vädret och för att vi var så trötta blir det på torsdag istället!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0