Kräftskiva

Nu är påklädd, sminkad och klar!!! Och kräftskivan börjar inte förrän om TVÅ timmar! Får väl hitta på något att göra fram till dess.

    


Igår belv det lugnt, jobbade min sista dag och sedan blev det TV på kvällen. Såg Paradise Hotel och miss Oksana Andersson herself kom in. Hon verkar väldigt glamourös nu, men där var hon inte alls sådan! Hon var i alla fall väldigt söt, så knappa in TV400 16:35 om ni vill se henne (repris från igår)!

Idag blev det lunch med min pappa, fattar inte varför jag träffar honom så ofta, har ju inget att säga till honom. Men jag försöker intala mig att jag bara ska få det överstökat så det dröjer ett tag till nästa gång.

Jag hoppas INGEN missade svenska damlandslaget i fotboll idag i OS - de spelade mot Argentina och vann med 1-0. Matchen var riktigt spännande, och det var nära mål många gånger för våra tjejer!

Ha en underbar helg, det ska i alla fall jag! Ska träffa underbara Kristi imorgon - LÄNGTAR!

XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0