Kladdkaka

Nu har jag jobbat min näst sista dag och det ska bli både skönt och ledsamt att sluta imorgon. Bara för att jag är så snäll (kommer inte vara snäll om datorerna i vårt hur fortsätter krångla så j***a mycket) så har jag gjort kladdkaka till alla för att jag inte kommer tillbaka (än på ett tag i alla fall).

I helgen är det kräftskiva med Hans jobb, som jag får vara med på!

För er som har missat det så är det ett himla tjat om Chippen och Oksana (Sveriges hetaste fotbollspar) nu, det har det i och för sig varit hela sommaren men särskilt senaste veckorna. Första grejen var att de "vek ut sig" i Café (modemagasin för män). Jag har själv sett bilderna och vika ut sig är lite överdrivet. Men anyway - den andra grejen är att Chippen nu har skrivit på för ett fotbollslag i Saudiarabien (han får hela 115 miljoner kronor!!!). Det är stora artiklar i både Aftonbladet och Expressen där det diskuteras och spekuleras i om hur deras liv kommer bli i det strikta och mansdominerade landet. Kvinnor måste till exempel bära burka offentligt och får varken köra bil eller gå på bio. Dessutom måste mannen, fadern eller brodern ge tillåtelse när kvinnan vill skaffa sig bland annat legitimation. Jag tycker själv att Chippen och Oksana är två snygga och härliga människor. Det är så himla underhållande att läsa om dem, så dessa händelser gör att det bara står mer! Men det kommer ändå till en punkt - han väljer väl själv var ha nska spela. Tidningarna påverkar det ju inte i alla fall. Dessutom har han nog funderat på vad som kommer hända nu när han har valt det laget. Så det kan faktiskt bli lite mycket ibland, till exempel nu!

Bjuder på bilderna (vissa liiiite töntiga) från Café - vad tycker ni, är det ett utvik?

  
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Bild 2 e skit töntig, man kan inte hålla sig för skratt

2008-08-07 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0