Göteborg!

Gårdagen var den sämsta dagen på länge. När jag skulle gå till bussen upptäckte jag att mina solglasögon hade gått sönder. Sedan på eftermiddagen var jag och Sarah i stan och då gick jag in i en skruv eller något och rev upp armen och min nya tröja gick sönder. Sedan igår kväll var jag sjukt nere och ville bara gå och sova resten av livet. Grät och var allmänt knäpp! Ni som vill veta får fråga mig personligen för jag orkar inte berätta det på annat vis. Ville som sagt sova men mamma och Hans bestämde sig för att ta hem några kompisar efter bröllopet de var på. Detta gjorde att jag, som försökte somna vid elvatiden, somnade vid halv två. Det enda positiva med dagen var att min älskade storasyster, Louise, kom hem! Hon ska vara här i Halmstad tills imorgon.

Idag var jag och Elin i Göteborg. Vaknade vid halv åtta för att vi skulle hinna med tåget. Det var jätteroligt, tack syster! Jag fick köpt en del grejer faktiskt! Två sjalar, ett par byxor, två kortärmade kavajer, en kofta, en tröja, en parfym, en mascara, läppglans, rougeborste, nagelfil... Tror det var allt!


Imorgon är det inte vilken dag som helst, utan min födelsedag! Så jag föväntar mig en massa presenter från er, haha! Blir till att fira med släkt från både mammas och pappas sida, samt kolla på HBK-matchen om det är fint väder!


XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: saraaah

GRATTIS! =) ojoj du fick mkt köpt du ;) kasnke går på hbk ja också, ses kanske där? får ju se vem marcus är nu ju =) hahaa <3

2008-08-31 @ 12:20:34
URL: http://sarahohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0