Back to reality

Idag var det verkligen back to reality - spanskan började! Jag ska, tillsammans med Sarah, Johanna och Carro stå ut med detta i TVÅ terminer! Verkligen tur att vi har varandra.

Ananrs har dagen, förutom spanskan då, varit bra. Vi började med matte B och det varkar krångligt men vi har Lotta och hon är ganska bra på att förklara. Vi hade också vår första svenskalektion idag och vår lärare heter Miriam. Hon verkar sjukt bra, väldigt snäll men också lagom sträng.

Efter skolan var jag tvungen att åka inom stan. Träffade Elin och Amanda där. Jag som inte verkar ha någon hjärna köpte kollegieblock igår och betalade snällt. Sedan i morse när jag skulle öppna och skriva ser jag att jag hade köpt rutigt. Jag brydde mig ju inte om att kolla vad det stod på förpackningen så jag fick köpa nya idag.

Imorgon har vi åter spanska... Får se om jag överlever!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0