Argentina

Vad hos mormor och morfar idag och åt lunch samt kollade på OS. Jag blev bjuden på rotfruktsgratäng och korv (älskar det), glass och godis! Stefan Holm kom fyra i höjdhoppsfinalen, Johan Wissman gick vidare i 400 meter och Argentina gick vidare till finalen i herrarnas fotboll. Den matchen var bland det värsta jag sett - i slutet verkade det som om Brasilien inte kämpade för att få bollen i mål utan snarare försöka fälla så många argentinare som möjligt (vilket ledde till att två brassar blev utvisade inom loppet av fem minuter!). Och detta tycker jag trots att jag vanligtvis gillar Brasilien bättre.

Imorgon är det mer fotboll och då blir lilla jag glad - Sverige ska spela träningsmatch mot Frankrike. Detta betyder CHRISTIAN WILHELMSSON!!! Matchen visas på TV8 vid nio-tiden tror jag.


På fredag är det också fotboll - damerna ska spela OS-final och det är Brasilien (hoppas de vinner) och USA som slåss om OS-guldet.

  

För att göra min dag ännu bättre så började The Hills igår kväll i USA igen, så det blev en titt på det. Och ikväll börjar Making the Band i USA så det får jag titta på imorgon!

  

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0