Sorry

Jag är hemskt ledsen att jag inte har uppdaterat på länge, har haft en del att göra! Jag ska i alla fall försöka börja blogga i alla fall varannan dag igen!

Sedan sist har jag träffat kompisar, släkt och pluggat en del. I måndags var det dans, men jag var inte med för jag skulle till läkaren efter. Det var väl inte det roligaste på länge, har tydligen psoriasis så mina eksem kommer återkomma en del gånger under min livstid.


Igår var jag bara hemma, var sjukt trött så jag gick och lade mig halv 10, kollade på tv till 10 och sedan somnade jag.


Idag var det skola som vanligt, började med spanska tilsammans med älsklings-U. På samhällen redovisades det, på matten satt jag och J och pratade och sedan var det utvecklingssamtal för mig. Det gick bra, pratade med vår lärare om U IGEN! Förhoppningsvis blir det bättre snart, men det tvivlar jag på. Sista lektionen var engelska men det var bara nationella prov så jag åkte hem med mamma.


Nu ska jag kolla på Girlicious och senare ikväll är det ju Top Model!


XOXO Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0