Sjuk =(

Sitter och lyssnar på Poetry med Danity Kane - älskar den låten!

 


Idag var det skola som vanligt, började med spanska. Egentligen skulle jag haft prov med eftersom jag inte fattar någonting hade jag och J genomgång med G. Fattar egentligen inte så mycket mer än vad jag gjorde innan, men det får väl lösa sig på nåt sätt! Trots att jag vill lära mig spanska blir det nog ett nytt språk för mig nästa år, orkar verkligen inte mer! Jaja, nog om det. Efter spanskan var det samhäll och jag var med lite på den lektionen, men åkte hem sedan för jag hade sjukt ont i magen och ryggen. Det är lite bättre nu, men bara lite!

När jag kom hem sov jag i två timmar sedan såg jag på film - You got served och Enchanted (Förtrollad). De var bra båda två!

Imorgon ska jag träffa min lilla kusin, som förresten "fyller" 5 veckor idag!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0