Lång helg!

Idag är det den 30 april och för exakt 10 år sedan gifte sig mamma och min låtsaspappa - GRATTIS till er!

Idag var det skola som vanligt och vi hade den roligaste spanskalektionen sedan vi började gymnasiet! Sedan var det samhäll och matte - inget speciellt hände. När matten var slut hade vi däremot lång rast för att engelskan skulle börja efter en timme eller något. Och 5 minuter innan lektionen börjar kommer R och säger att vi inte behöver gå på engelskan!! SUCK!!!!

Nu sitter jag och kollar på Oprah - gör alltid det när jag är sjuk/ledig - och hon intervjuar Heidi Klum och Seal, ganska kul! Om en stund ska jag gå och göra fruktsallad med bland annat äpple och mango. Det ska bli MUMS!!


Ha den bästa valborgen ni kan - själv ska man ju vara barnvakt - och återigen grattis till mamma och min låtsaspappa!

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0