Klass 9A

Sitter i mitt rum och kollar på Klass 9A - det är faktiskt riktigt bra och inspirerande! Det lät skittöntigt, men det är faktiskt sant! Det är hur intressant som helst att se på!

Har precis duschat och lagt en ansiktsmask också - man får lyxa till det ibland! Använder en mask från Oliv Naturell-serien, de har faktiskt riktigt bra produkter. Den jag har är en fuktgivande mask som kostar 80 kronor på Kicks och är väl värd sitt pris!


Kollade ju på Gossip Girl och One Tree Hill innan, det börjar bli riktigt spännande nu i GG! Tyvärr kan jag inte avslöja något eftersom vissa av mina läsare inte vill veta i förväg! Jag kan bara säga att det kommer hända en del oväntade saker!

Imorgon är det sista skoldagen denna veckan och det ska bli riktigt skönt med två extra lediga dagar! Ha en trevlig kväll,

XOXO Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0