HATAR spanska

Jag sitter i mitt rum och kollar på OC. Har precis gjort kladdkaka till min lilla familj tills ikväll! Visst är jag snäll?!


Idag hade jag spanska, kommer snart bränna upp min spanskabok! Hatar verkligen det. Efter det hade vi i alla fall samhäll och då hade vi prov, det gick nog bra tror jag. Sedan var det matte - prov och det gick skitbra - och sist engelska.

Efter skolan stack jag och L till biblioteket för att hitta en bok till psykologin, men vi hittade ingen intressant. Sen gick jag till min förra skola och mötte syster-yster. Träffade även mina sötnosar H och J.

Dagens roligaste citat var: "På vilken kanal går MTV?". Säger inte vem det är som har sagt det, men vissa av er kan nog räkna ut det!

Imorgon bilr det nationellt prov i engelska och H fyller år - GRATTIS älskling!!!


XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha =)

2008-04-17 @ 17:36:42
URL: http://sarahohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0