Elgiganten

Sitter här hemma och är sjukt trött. Ska se på Anna Pihl om en stund, sedan blir det nog Andra Avenyn och nya avsnitt av Desperate Housewives - JIPPI!!!!


  

Dagen började med en enormt tråkig spanskalektion följt av svenska. På samhällen fick vi plugga på frågorna tills på onsdag och sedan övertalade vi K-G att vi inte behövde gå på matten. Istället drog jag, J och S hem. Hoppas att du klarade dig på den farliga 51-bussen S! Jag gick med J en bit innan jag skulle till mormor och morfar. Morfar behövde återigen hjälp med sin dator så jag fick hjälpa honom. Vi åkte till Elgiganten för att köpa ett USB-minne så han kan spara alla sina kort. Jag borde egentligen ta betalt för varje gång jag hjälper honom - hade lätt blivit rik!

Igår var det bio med mamma - det var MYYYS och på fredag ska vi äta lunch på New Shanghai!!! :D 

XOXO Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag överlevde, trots snuslukten =)

2008-04-16 @ 17:00:31
URL: http://sarahohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0